6 Şubat 2018 Salı

12 yorum:

  1. Merhabalar, İlginiz için teşekkür ederiz. Demo hair saçlandırma merkezi olarak Almanya, Azerbaycan, Belçika gibi dünyanın bir çok ülkesinde hizmet vermekteyiz. Tabi ki gelmek istediğiniz takdirde hava alanında karşılanıp,işlem bitene kadar her konuda sizlere yardımcı olmaktayız.

    YanıtlaSil
  2. iskender karayaka25 Mayıs 2018 05:12

    6 gün önce quantum protez saçlarıma kavuştum. Her şey çok iyi oldu. Öyle internette protez saç şikayetlerinde saçmalayanlara inat yazıyorum bu yazıyı, inanmayın kötüleyenlere, saçlarım çok havalı oldu.Harika bir model verdiler.Saçlarımı yapan Demo hair Sayın Metin Akay teşekkür ederim. bence saç sorunu yaşayanlar Acil protez saç quantum sistem ile tanışın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeş bende uzun süredir saç dökülme sorununu yaşamaktayim iki defa saç ekimi yaptım ama maalesef istediğim sonucu alamadım bende protez saç kullanmak istiyorum bir çok blog sitesinde protez saç hakinda şikayet okudum be korkularım var ya istediğim gibi olmasa yorumunuz dikkatımı çekti yakında birde düğünüm var düğünden önce yaptırmak istiyorum son protez saçin fiyatını kaça yaptırdın tşk ederim şimdiden

      Sil
  3. Bende Quantum sistem protez saç kullanıyorum gerçekten süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faruk Kırılgan4 Temmuz 2018 05:03

      hem kalite açısından çok güzel hem de kullanış açısından çok rahat bir sistem

      Sil
  4. Merhabalar demo hair ailesi; Geçen hafta almayadan protez saç yaptırmak üzere firmanıza geldim. Beni çok güzel karşıladınız ve çok memnun ettiniz üstelik fiyat konusunda da çok yardımcı oldunuz. Doların bu kadar sıkıntılı zamanları olsa da.. sizlere teşekkürlerimi sunuyorum 3 ay sonra tekrar gelmek için sabırsızlanıyorum..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar demo saçları sizlere azerbeycandan yazıyorum ən yaxın zamanda görüşməyə gəlmək istiyorum. Protez saç firmalarını çox yakından takip ettim ama quantum sistemi bir tek demo saç da olduğu üçün benimde istediğim sistem quantum üçün sizin uzmanlarınızla görüştüm ve görüşmeye gelmek üçün çox sabırsızlanıyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. İbrahim hamidov14 Haziran 2018 05:04

    Salam, mən Azərbaycandan yazıram. Demo saç modelinə gəldim və protez saçları aldım. çox təbii bir sistem. Ekspertlər ilə tanış oldum və bir təyyarə aldım və getmək gözəl idi. Mən bir il üçün quantum sistemi protez saçlarından istifadə edirəm. Hamınıza təşəkkür edirəm. Azərbaycandan salamlar.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar ben ata isviçrede yaşıyorum 27 yaşındayım saçlarımın önleri günden güne zayıfladı ve dökülmelerim başladı, benim gibi isviçrede yaşayan bir türkle tanıştıktan sonra o bana sizi çok önerdi ve sizden çok bahsetti demo hair olarak internetten videolarınızı da izledim çok güzel işlere imza attığınızı gördüm en yakın zamanda sizlerle olacagım.

    YanıtlaSil
  8. Azərbaycandan gəlmək istəyirəm ki, dostlarımdan çox eşitmirəm, sizə endirim üçün xahiş edirəm...

    YanıtlaSil
  9. selamlar geçen gün gelmiştik şennur hanımla görüşmüştük üzerimde para olmadığı için kalıp işlemini ertelemiştik. bize indirim yapmıştı şennur hanım dolar çok yükseldiği için tekrar yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. herkes saçının geç geldiğinden şikayetçi. amerikadan geldiği için normaldir adamlar saçımıza kadar karışıyor :D

    YanıtlaSil